недеља, 22. април 2012.

PARIS 1988 CAR SHOW

 Sajam automobila u Parisu otvoren1898. godine. Tako je postao NAJSTARIJI SALON AUTOMOBILA NA SVETU.  Auto show  odrzava se svake godine u Oktobru i jedan je od najposecenijih.

Salon automobila veliki je dogadjaj za sve zaljubljenike u automobile.

Kompanije se tokom godine trude da na svakom auto salonu predstave po jednu premijeru koja ce ocarati posetioce sajma. Neke kompanije predstavljaju svoje modele u luksuznij ili sportskoj verziji. Tu se nalaze i odeljenja koja su zaduzena za marketing, propagandu na auto sajmovima.  To je efikasan nacin da se predstavi auto uz mnogo naroda i  marketinskih agencija. -Mondial d lotomobil- naziv salona automobila u Parizu - Francuzi su se trudili da to bude pravi svetski dogadjaj auto industrije. Po broju novitta 1988me to je jedan od najboljih salona jer mnogo automobila je prikazano. Neke od njih je zainteresovana auto javnost vec videla i pre ovog salona u Parizu. Naprimer:
                                               
Opel Vectra
 Wolksvagen Corado,
 Renault 19,
  Volvo 440







Japanski proizvodjac Nissan je izabrao jos druga izdanja modela Prairie za svetsku premijerun  u Parizu.
 Uz sve te potpuno nove modele bilo je jos mnogo noviteta za parisku publiku.




                                                                                                              A sad modeli na sajmu koji su predstavljeni kao svetske premijere to su vozila iz SAD i sa Dalekog istoka.

Mitsubisi Colt,







Ford Proube







 Nissan S200 SC






Najvise je bilo noviteta na prilicno isproban nacin- zamena karoserije, opreme i motora.  Pomenucu neke od tih kompanija Treba spomenuti




 Audi V8

BMW M5





Citroen AX disel , Citroen BX 4X4.  - Lancia Thema 16V i TURBO 16V, Mercedes 190, Mitsubisi Galant -hecbek-, Rover 800 hecbek -. Veliki broj posetilaca se opredelio da vidi nove koncept automobile koji su predstavljeni. To su prototipovi koje su firme predstavile kao automobile u buducnosti. Jos 1983ce Japanske auto firme su postavile modu takvih automobila ali, nezaboravimo da je Zapadna Nemacka to pocela jos pocetkom osamdesetih godina proslog veka. Sada su se i Francuske kompanije pozabavile tim. Kao da su se dogovorili, sve tri Francuske marke na pariskom salonu automobila pokazalisu kako njihova odeljenja za razvoj zamisljaju automobile u buducnosti. Citroen sa modelom Aktiva, Peugeot Oksija i Renault Megan ostvarili su svoj cilj izazvali veliko interesovanje. Videli smo sta je od ovih modela uslo u devedesete.  Kadilak prvi put u Evropi predstavlja svoj model Vojager, a Kraisler  je posle prezentacije na Zenevskom salonu automobila predstavio svoj model Portofino, dok Mitshubisi sa modelom galant je predstavio svoj novi model HSR. Prikaz ovog salona automobila u Parisu predstavila nam je kako francuska auto industrija gleda na buducnost.    MODELI SA AUTO SALONA U PARIZU 1988ME GODINE

 Automobile in Paris otvoren1898. year. He became the OLDEST IN THE WORLD MOTOR. Auto show held every year in October and is one of the most visited.Motor is a great event for all lovers of the automobile. 
Companies throughout the year to try at every motor show plays at a premiere that will enchant visitors of the fair. Some companies will present their models in the luxury and sports versions. There are also departments in charge of marketing, propaganda, the auto fairs. It is an effective way to present the car with a lot of people and marketing agency. Mondial-d-name lotomobil Motor Show in Paris - The French have tried to make it a real world event auto industry. By the number novitta 1988me it is one of the best salons for many car shows. Some were interested but the public saw the car prior to this restaurant in Paris. For example: Opel Vectra, Wolksvagen Corado, Renault 19, Volvo 440 or Cadillac Fleetwood. Japanese carmaker Nissan has chosen yet another edition of the Prairie for the world premijerun in Paris. With all these brand new models were still a lot of new things for the Paris audience. A sad models at the fair that were presented as world premieres to the vehicles from the USA and the Far East Mitsubisi Colt, Ford Proub Nissan Silvia -200-SC.. Most innovations were tried out quite a way to substitute body, equipment and engines. Mention some of these companies should be mentioned Audi V8, BMW M5, Citroen AX diesel, Citroen BX 4x4. - Lancia Thema 16V and 16V Turbo, Mercedes 190, Mitsubisi Galant-hatch-, Rover 800 hatchback -. A large number of visitors chose to see the new concept cars that are presented. These prototypes are presented as an automobile company in the future. More 1983ce Japanese auto companies have set up mode of the cars but do not forget that West Germany it started back in early eighties. Now the French company and dealt with it. As you have agreed, all three brands in France Paris Motor Show pokazalisu how their departments to develop imagine cars in the future. Assets with a model of Citroen, Peugeot and Renault Megan Oksija achieve their goal sparked great interest. We have seen what many of these models entered into the nineties. Cadillac for the first time in Europe is a model vojager, Kraisler after a presentation at the Geneva Motor Show unveiled its Model Portofino, while the model galant Mitshubisi introduced its new model of HSR. Display of the Paris Motor Show is presented to us that the French auto industry is looking to the future. MODELS WITH AUTO SALON OF THE YEAR IN PARIS 1988. 


Automobile à Paris otvoren1898. année. Il est devenu la plus ancienne du Mondial de l'Automobile. Salon de l'auto se tient chaque année en Octobre et est l'un des plus visités.
Le moteur est un grand événement pour tous les amoureux de l'automobile.
Les entreprises tout au long de l'année pour tenter à chaque salon de l'automobile joue à une première qui enchantera les visiteurs de la foire. Certaines entreprises vont présenter leurs modèles dans les versions luxe et de sport. Il ya aussi des départements en charge du marketing, de la propagande, les foires automobiles. Il est un moyen efficace de présenter la voiture avec un grand nombre de personnes et de l'agence de marketing. Mondial-d-name lotomobil Motor Show à Paris - Les Français ont essayé de faire une industrie monde réel événement automobile. Par le nombre novitta 1988me il est l'un des meilleurs salons de spectacles de nombreux constructeurs automobiles. Certains étaient intéressés, mais le public a vu la voiture avant ce restaurant à Paris. Par exemple:
Opel Vektra, Wolksvagen Corado, Renault 19, Volvo 440
Le constructeur automobile japonais Nissan a choisi encore une autre édition de la prairie pour la premijerun monde à Paris.
Avec tous ces nouveaux modèles de marque étaient encore beaucoup de choses nouvelles pour le public parisien. Quelques modèles tristes à la foire qui ont été présentés en premières mondiales sur le véhicule des États-Unis et l'Extrême-istoka.Mitsubisi Colt, Nissan S200 SC, Ford Proube
La plupart des innovations ont été testées tout un moyen de remplacer la carrosserie, un équipement et des moteurs. Mentionner quelques-unes de ces entreprises doit être mentionné Audi V8, BMW M5
Diesel Citroen AX, Citroën BX 4x4. - Lancia Thema 16V et 16V Turbo, Mercedes 190, Mitsubisi Galant-trappe-, Rover 800 hayon -. Un grand nombre de visiteurs a choisi de voir les nouveaux concept-cars qui sont présentés. Ces prototypes sont présentés comme une entreprise automobile dans l'avenir. Plus 1983ce constructeurs automobiles japonais ont mis en place le mode des voitures, mais n'oubliez pas que l'Ouest Allemagne, il a commencé en années quatre-vingt. Maintenant, la société française et traitée avec elle. Comme vous l'avez accepté, tous les trois marques en France Automobile de Paris pokazalisu Montrer comment leurs ministères pour élaborer imaginer des voitures dans l'avenir. Actif avec un modèle de Citroën, Peugeot et Renault Megan Oksija atteindre leur objectif suscité un grand intérêt. Nous avons vu ce que beaucoup de ces modèles est entré dans le années. Cadillac pour la première fois en Europe est un modèle de vojager, Kraisler après une présentation au Salon de l'automobile de Genève a dévoilé son modèle Portofino, tandis que le modèle galant Mitshubisi a présenté son nouveau modèle de la RSS. Affichage de l'Automobile de Paris se présente à nous que l'industrie automobile française est tournée vers l'avenir. MODÈLES AVEC AUTO Paris Motor Show 1988.

Automobile in Paris otvoren1898. Jahr. Er wurde der älteste der Welt MOTOR. Auto Show findet jedes Jahr im Oktober und ist eine der am meisten besuchten.
Motor ist ein großes Ereignis für alle Liebhaber des Automobils.
Unternehmen das ganze Jahr über bei jedem Motor Show versuchen spielt bei einer Premiere, die Besucher der Messe verzaubern wird. Einige Unternehmen werden ihre Modelle im Luxus-und Sport-Versionen präsentieren. Es gibt auch Abteilungen für Marketing, Propaganda, die Auto-Messen. Es ist ein effektiver Weg, um das Auto mit einer Menge Leute und Marketing-Agentur zu präsentieren. Mondial-d-Namen lotomobil Motor Show in Paris - Der Französisch haben versucht, machen es zu einem realen Ereignis Autoindustrie. Durch die Anzahl novitta 1988me ist es eines der besten Salons für viele Auto-Shows. Einige waren interessiert, aber das Publikum sah das Auto vor diesem Restaurant in Paris. Zum Beispiel:
Opel Vektra, Wolksvagen Corado, Renault 19, Volvo 440
Japanische Autohersteller Nissan hat noch eine weitere Ausgabe der Prairie für die Welt premijerun in Paris gewählt.
Mit all diesen neuen Modelle waren noch viele neue Dinge für das Pariser Publikum. Ein traurig-Modelle auf der Messe, die als Weltpremieren auf das Fahrzeug aus den USA und dem Fernen istoka.Mitsubisi Colt, Nissan S200 SC, Ford Proube wurden vorgestellt
Die meisten Innovationen wurden recht einen Weg, um Körper, Geräte und Motoren zu ersetzen versucht. Erwähnen Sie einige dieser Unternehmen sollte erwähnt werden, Audi V8, BMW M5
Diesel Citroen AX, Citroen BX 4x4. - Lancia Thema 16V und 16V Turbo, Mercedes 190, Mitsubisi Galant-Luke-, Rover 800 Hatchback -. Eine große Anzahl von Besuchern gewählt, um die neuen Concept Cars, die präsentiert werden sehen. Diese Prototypen werden als einer Automobilfirma in der Zukunft vorgestellt. Mehr 1983ce japanischen Automobilunternehmen haben Modus der Autos gesetzt, aber vergessen Sie nicht, daß die Bundesrepublik Deutschland wieder begann Anfang der achtziger Jahre. Nun ist die Firma Französisch und befasste sich mit ihm. Wie Sie zugestimmt haben, sich vorstellen, alle drei Marken in Frankreich Paris Motor Show pokazalisu, wie ihre Abteilungen zu entwickeln Autos in der Zukunft. Vermögenswerte mit einem Modell von Citroen, Peugeot und Renault Megan Oksija ihr Ziel erreichen löste großes Interesse. Wir haben gesehen, was viele dieser Modelle in die neunziger Jahre trat. Cadillac zum ersten Mal in Europa ist ein Modell Vojager, Kraisler nach einer Präsentation auf dem Genfer Autosalon enthüllt seine Modell Portofino, während das Modell Galant Mitshubisi sein neues Modell der HSR. Anzeige der Paris Motor Show wird uns vorgestellt, dass das Französisch Autoindustrie ist auf die Zukunft. MODELLE MIT AUTO Pariser Automobilsalon im Jahr 1988 anzeigen.

Automobile a Parigi otvoren1898. anni. Divenne il più antico del mondo dell'automobilismo. Salone dell'auto che si tiene ogni anno in ottobre ed è uno dei più visitati.
Il motore è un grande evento per tutti gli amanti dell'automobile.
Le aziende durante tutto l'anno da provare ad ogni show del motore gioca in una premiere che incanterà i visitatori della fiera. Alcune aziende presenteranno i loro modelli nelle versioni di lusso e sportivi. Ci sono anche servizi incaricati di marketing, propaganda, le fiere auto. Si tratta di un modo efficace per presentare la vettura con un sacco di gente e agenzia di marketing. Mondial-d-name lotomobil Motor Show di Parigi - I francesi hanno cercato di renderlo un vero e proprio evento del settore auto del mondo. Con il numero 1988me novitta è uno dei migliori saloni per esposizioni d'auto molti. Alcuni erano interessati, ma il pubblico ha visto la macchina prima di questo ristorante a Parigi. Ad esempio:
Opel Vektra, Wolksvagen Corrado, Renault 19, Volvo 440
Casa automobilistica giapponese Nissan ha scelto un'altra edizione del Prairie premijerun per il mondo a Parigi.
Con tutti questi nuovi modelli del marchio sono ancora un sacco di cose nuove per il pubblico di Parigi. Alcuni modelli tristi della fiera, che sono stati presentati in anteprima mondiale al veicolo dagli Stati Uniti e l'Estremo istoka.Mitsubisi Colt, Nissan S200 SC, Ford Proube
La maggior parte delle innovazioni sono state sperimentate piuttosto un modo di sostituire il corpo, apparecchiature e motori. Citare alcune di queste società dovrebbe essere menzionato V8 Audi, BMW M5
Diesel Citroen AX, BX Citroen 4x4. - Lancia Thema Turbo 16V e 16V, Mercedes 190, Mitsubisi Galant-hatch-, Rover 800 berlina -. Un gran numero di visitatori ha scelto di vedere le vetture di nuova concezione che vengono presentati. Questi prototipi vengono presentati come una casa automobilistica nel futuro. Più 1983ce aziende automobilistiche giapponesi hanno creato modalità delle vetture, ma non dimentichiamo che la Germania Ovest è iniziato nel primi anni Ottanta. Ora la società francese e trattati con esso. Come lei ha accettato, tutti e tre i marchi in Francia Paris Motor Show pokazalisu come i loro dipartimenti per sviluppare vetture immaginare in futuro. Le attività con un modello di Citroen, Peugeot e Renault Megan Oksija raggiungere il loro obiettivo ha suscitato grande interesse. Abbiamo visto quello che molti di questi modelli è entrato in anni Novanta. Cadillac per la prima volta in Europa è un modello di Vojager, Kraisler dopo una presentazione al Salone di Ginevra ha presentato il suo modello di Portofino, mentre il modello galante Mitshubisi ha introdotto il suo nuovo modello di HSR. Visualizzazione del Motor Show di Parigi si presenta a noi che l'industria automobilistica francese è guardando al futuro. MODELLI CON AUTO Paris Motor Show nel 1988.

Автомобиль в Париже otvoren1898. в год. Он стал старейшим в мире MOTOR. Автосалон проводится каждый год в октябре и является одним из самых посещаемых.
Мотор является большим событием для всех любителей автомобилей.
Компании в течение года, чтобы попытаться в каждом автосалоне играет на премьеру, что очаруют посетителей выставки. Некоторые компании представят свои модели в роскошных и спортивных версий. Существуют также отделы по маркетингу, пропаганде, авто выставках. Это эффективный способ представить автомобиль с большим количеством людей и маркетинговые агентства. Mondial-д-имя lotomobil автосалоне в Париже - французы пытались сделать это в реальном мире событий автомобильной промышленности. По количеству novitta 1988me это один из лучших салонов на многих выставках автомобиля. Некоторые из них были заинтересованы, но публика увидела машину до этого ресторан в Париже. Например:
Опель Вектра, Wolksvagen Корадо, Renault 19, Volvo 440
Японский автопроизводитель Nissan выбрал еще одно издание Prairie для мира premijerun в Париже.
С учетом всех этих новых моделей по-прежнему много нового для аудитории в Париже. Печальная моделей на выставке, которые были представлены в качестве мировой премьеры на автомобиль из США и на Дальнем istoka.Mitsubisi Colt, Nissan S200 SC, Ford Proube
Большинство нововведений были испытаны совсем способ заменить тела, оборудования и двигателей. Упоминание некоторых из этих компаний следует отметить, Audi V8, BMW M5
Дизель Citroen AX, BX Citroen 4x4. - Lancia Thema 16V и 16V Turbo, Mercedes 190, Мицубиси Галант-люк-, Rover 800 хэтчбек -. Большое количество посетителей выбрали, чтобы увидеть новый концепт-каров, которые представлены. Эти прототипы представлены как автомобильные компании в будущем. Более 1983ce японских автомобильных компаний создали режим работы машины, но не забывайте, что Западной Германии он начал еще в начале восьмидесятых годов. Теперь французская компания, и дело с ним. Как вы уже договорились, все три марки во Франции, на Парижском автосалоне pokazalisu как их департаментами в разработке себе автомобиль в будущем. Активы с моделью Citroen, Peugeot и Renault Megan Oksija достижения своей цели вызвала большой интерес. Мы видели, что многие из этих моделей вошел в девяностые годы. Cadillac впервые в Европе модель vojager, Kraisler после презентации на Женевском автосалоне представила свою модель Портофино, в то время как модель Galant Mitshubisi представила свою новую модель HSR. Отображение Парижском автосалоне представлен нам, что французский автопром рассчитывает на будущее. МОДЕЛИ С AUTO Парижском автосалоне в 1988 году.

パリotvoren1898の自動車。年。彼は世界最古のモーターになりました。オートショーは10月に毎年開催され、最も訪問さの一つです。
モーターは自動車のすべての愛好家のための大きいイベントです。
すべてのモーターショーでしようとする年間を通じて、企業は、公正の訪問者を魅了しますプレミアで再生されます。一部の企業は、豪華さとスポーツのバージョンではそれらのモデルを紹介します。マーケティング、宣伝の担当部署は、オートメッセもあります。それは人々およびマーケティング代理店の多くが付いている車を提示する効果的な方法です。パリのモンディアル-D-名lotomobilモーターショー - フランスは、現実世界のイベントの自動車産業にしようとしています。数novitta 1988meでは、これは多くの自動車ショーの最高のサロンの一つです。いくつかは興味があったが、公開の前、パリでこのレストランに車を見ました。たとえば、次のように
オペルVektra、Wolksvagen Corado、ルノー19、ボルボ440
日本の自動車メーカー日産はパリの世界premijerunためのプレーリーのさらに別エディションの内容を選択しました。
これらのすべてのブランドの新しいモデルではまだパリの聴衆のために新しいことがたくさんあった。の米国および極東istoka.Mitsubisiコルト、日産S200 SC、フォードProubeから車両に世界初演として提示されたフェアで悲しいモデル
ほとんどの革新は、本体、機器およびエンジンを置き換えるにはかなりの方法を試してみました。これらの企業のいくつかの特筆すべきは言うまでもなくアウディV8、BMW M5
ディーゼルシトロエンAX、BXシトロエン4x4の。 - ランチアTHEMA 16Vおよび16Vターボ、メルセデス190、ハッチバックMitsubisiギャラン·ハッチ、ローバー800 - 。訪問者の多数は、提示された新しいコンセプトカーを見て選んだ。これらのプロトタイプは、将来の自動車会社として表示されます。もっと1983ce日本の自動車会社は自動車のモードを設定しているが、西ドイツのそれは80年代初期に始まったことを忘れないでください。現在フランスの会社とそれを扱っています。あなたが合意したとして、それらの部門が開発する方法をフランスのパリモーターショーpokazalisu内のすべての3つのブランドは、将来的に車を想像してみてください。シトロエン、プジョー、ルノーミーガンOksijaがその目標を達成するためのモデルと資産が大きな関心を引き起こした。我々は、これらのモデルの多くは年代に入力したものを見てきました。モデルギャランMitshubisiはHSRの新モデルを導入しながら、ジュネーブモーターショーでのプレゼンテーションは、そのモデルのポルトフィーノを発表後、ヨーロッパで初めてのキャデラックは、モデルvojager、Kraislerです。パリモーターショーの表示は、フランスの自動車産業が未来を見ている我々に提示されます。 AUTOパリモーターショー1988付きモデル。

巴黎汽车otvoren1898。一年。他成为了在世界汽车历史最悠久的。车展每年10月举行,是访问量最大的之一。
汽车是一个汽车爱好者的大事。
全年公司尝试在每一个车展中,在首映会去换游客的公平。一些企业将展示他们的模型,在豪华和运动版本。也有营销,宣传主管部门,汽车展销会。它是一种有效的方法,提出了很多市民和营销机构的汽车。蒙迪艾尔-D-名称lotomobil车展在巴黎 - 法国曾试图使一个真正的世界事件汽车工业。它由数novitta 1988me是许多汽车展的最好的美容院之一。一些有兴趣,但市民看到了车前,这在巴黎的餐厅。例如:
欧宝Vektra,Wolksvagen科拉多,雷诺,沃尔沃440 19
日本汽车制造商日产公司选择在巴黎世界premijerun的大草原另一个版本。
所有这些品牌的新车型仍是一个很多新的东西,为巴黎的观众。在为世界首演,由美国和远东istoka.Mitsubisi柯尔特S200资深大律师,日产,福特Proube车辆提出了公平悲伤模型
最创新,尝试了不少方法来代替人体,设备和发动机。提一些应该提到的这些公司的奥迪V8,宝马M5
柴油雪铁龙AX,雪铁龙BX吉普车。蓝旗亚 - THEMA 16V和16V涡轮,奔驰190,Mitsubisi戈孵化,罗孚800两厢 - 。大量的游客选择提出的新概念车。这些原型在未来的汽车公司。更多1983ce日本汽车公司已成立了汽车的模式,但不要忘记,西德在八十年代初开始回。现在的法国公司和处理。正如你已经同意,在法国巴黎车展pokazalisu所有三个品牌,他们的部门是如何发展的想象在未来的汽车。与雪铁龙,标致和雷诺梅根Oksija实现他们的目标模式的资产引起了极大的兴趣。我们已经看到许多这些模型进入九十年代进入。凯迪拉克在欧洲的第一次是模型vojager,Kraisler介绍后,在日内瓦车展推出其型号波托菲诺,而模型GALANT Mitshubisi推出了其新的高铁模型。巴黎车展上显示,法国汽车行业展望未来,向我们提出。自动巴黎车展1988模型。

السيارات في otvoren1898 باريس. العام. أصبح هو الاقدم في موتور وورلد. عقد معرض السيارات في كل عام في اكتوبر تشرين الاول وهو واحد من وزار أكثر.
المحرك هو حدث عظيم لجميع عشاق السيارات.
الشركات على مدار السنة لمحاولة في كل معرض السيارات يلعب في العرض الأول الذي سوف سبى زوار المعرض. وسوف تقدم بعض الشركات نماذجها في الإصدارات الفاخرة والرياضية. هناك ايضا الادارات المسئولة عن الدعاية والتسويق والمعارض لصناعة السيارات. هذا هو وسيلة فعالة لتقديم سيارة مع الكثير من الناس وكالة التسويق. وقد حاول الفرنسيون إلى جعله حدثا عالميا حقيقيا في مجال صناعة السيارات - مونديال-D-اسم lotomobil معرض السيارات في باريس. من قبل عدد novitta 1988me وهو واحد من أفضل صالونات ليظهر العديد من السيارات. وكان بعض المهتمين ولكن الجمهور رأوا سيارة قبل هذا المطعم في باريس. على سبيل المثال:
أوبل Vektra، Wolksvagen كورادو، رينو 19، فولفو 440
وقد اختارت شركة صناعة السيارات اليابانية نيسان بعد آخر طبعة من المرج لpremijerun العالم في باريس.
مع كل هذه العلامة التجارية والنماذج الجديدة لا تزال الكثير من الأشياء الجديدة لجمهور باريس. والنماذج المحزنة في المعرض التي عرضت لأول مرة في العالم إلى السيارة من الولايات المتحدة وistoka.Mitsubisi كولت الأقصى، نيسان S200 SC، فورد Proube
وحوكم معظم الابتكارات خارج تماما وسيلة لتحل محل هيئة والمعدات والمحركات. نذكر بعض هذه الشركات وتجدر الإشارة أودي V8، BMW M5
ديزل سيتروين AX، BX سيتروين 4X4. - لانسيا ثيما 16V و 16V توربو، مرسيدس 190، Mitsubisi جالانت، فقس، روفر 800 هاتشباك -. اختار عدد كبير من الزوار لرؤية مفهوم السيارات الجديدة التي يتم تقديمها. وتعرض هذه النماذج باعتبارها شركة السيارات في المستقبل. وضعت أكثر 1983ce شركات السيارات اليابانية ما يصل الوضع من السيارات ولكن لا ننسى أن ألمانيا الغربية انها بدأت مرة أخرى في أوائل الثمانينات. تعالج الآن الشركة الفرنسية ومعها. كما كنت قد وافقت، وجميع العلامات التجارية الثلاث في باريس فرنسا pokazalisu معرض السيارات كيف إداراتهم لتطوير تصور السيارات في المستقبل. وأثار الأصول مع نموذج من سيتروين وبيجو ورينو ميغان Oksija تحقيق هدفهم اهتماما كبيرا. لقد شهدنا ما العديد من هذه النماذج التي يتم إدخالها في التسعينات. كاديلاك لأول مرة في أوروبا هي نموذج vojager، Kraisler بعد عرض في معرض جنيف للسيارات النقاب عن نموذج في بورتوفينو، في حين أن طراز جالانت Mitshubisi قدمت نموذجها الجديد من HSR. ويقدم العرض من معرض باريس للسيارات لنا أن صناعة السيارات الفرنسية تتطلع إلى المستقبل. النماذج مع موتور للسيارات معرض باريس 1988.


Automóvil en París otvoren1898. años. Se convirtió en el MAS ANTIGUA DEL MUNDO EN EL MOTOR. Salón del Automóvil se celebra cada año en octubre y es uno de los más visitados.
El motor es un gran evento para todos los amantes del automóvil.
Empresas de todo el año para tratar en cada salón del automóvil juega en un estreno que hará las delicias de los visitantes de la feria. Algunas compañías presentarán sus modelos en las versiones de lujo y deportivos. También existen departamentos encargados de la comercialización, la propaganda, las ferias de automóviles. Es una manera eficaz de presentar el coche con un montón de gente y la agencia de marketing. Mondial-d nombre-lotomobil Salón del Automóvil de París - Los franceses han tratado de convertirlo en un verdadero acontecimiento mundial de la industria automotriz. Por el número novitta 1988me es uno de los mejores salones de exhibiciones de autos muchos. Algunos estaban interesados, pero el público vio el coche antes de este restaurante de París. Por ejemplo:
Opel Vektra, Wolksvagen Corado, Renault 19, Volvo 440
Fabricante japonés de automóviles Nissan ha optado por una edición más de la pradera para el premijerun mundo en París.
Con todos estos nuevos modelos de la marca todavía un montón de cosas nuevas para el público de París. A los modelos tristes en la feria que se presenta como estreno mundial en el vehículo de los EE.UU. y el Lejano istoka.Mitsubisi Colt, Nissan S200 SC, Ford Proube
La mayoría de las innovaciones se pusieron a prueba toda una forma de sustituir el cuerpo, los equipos y motores. Mencione algunas de estas empresas debe ser mencionado Audi V8, BMW M5
Diesel Citroen AX, Citroen BX 4x4. - Lancia Thema Turbo 16V y 16V, Mercedes 190, Mitsubisi Galant de la eclosión, Rover 800 diesel -. Un gran número de visitantes optaron por ver los coches nuevos del concepto que se presentan. Estos prototipos se presentan como una empresa de automóviles en el futuro. Las empresas japonesas más 1983ce automóviles han puesto en marcha el modo de los coches, pero no hay que olvidar que Alemania Occidental que comenzó en los ochenta. Ahora, la empresa francesa y se ocuparon de ello. Como han puesto de acuerdo, las tres marcas en Francia París Motor Show pokazalisu cómo sus departamentos para el desarrollo de imaginar coches en el futuro. Los activos con un modelo de Citroen, Peugeot y Renault Megan Oksija lograr su objetivo despertado gran interés. Hemos visto lo que muchos de estos modelos entró en la década de los noventa. Cadillac, por primera vez en Europa es un modelo de vojager, Kraisler después de una presentación en el Salón del Automóvil de Ginebra dio a conocer su modelo de Portofino, mientras que el modelo Galant Mitshubisi presentó su nuevo modelo de la ISS. Pantalla de el Salón de París se nos presenta que la industria automotriz francesa está mirando hacia el futuro. MODELOS CON AUTO Salón de París de 1988.


среда, 11. јануар 2012.

FORDOV VELIKI PROMASAJ - Ford Edstel


Ford Edstel predstavljen je 1958. god. uz veliku reklamu.Kao i danas bilo je to vreme krize kada opada   prodaja  vozila u Americi.  Uprkos toj cinjenici , proizvodjac je planirao proizvodnju,  od 200.000   automobila u toj godini. Troskovi proizvodnje  iznosili su dvesta pedeset miliona dolara i to u vreme krize?  Na trzitu je vec bilo osamnest Ford  modela automobila ( Pacer, Corsair, Citation, Villager....).Takodje i: Kabrio,  Karavan, Kupe i Limuzina. Nadali su se uspehu sa ovim modelom.. Kvalitet nije bio na zavidnom nivou, kao ni dizajn.  Model Edsel je imao i ugradjen gramofon. Ford u tom trenutku nije imao neku viziju tako da auto po dizajnu i hromiranim linijama ostaje u 50tim, a predstasvlja se 1958-me godine. Kupci u toj klasi su zeleli nesto modernije i bolje sa vise inovacija kao sto je bio Rambler Rash , Studebaker Lark i ikona tog vremena VW Buba. Pored toga sto sa V8 motorom 225-303ks nije razvijao neku posebnu -brzinu vec samo 169km/h ipak je 1959te godine Teletouch menjac zamenjen  novim  Mote-O-Matic automatskim menjacem sa dve brzine, sa rucicom pored upravljaca. Prodaja opada posle dve godine neverovatnom brzinom. 1958me kad je predstavljen prodato je samo 63.110 automobila od planiranih 200.000. Sta reci izuzev LOSA PROCENA. 1959te godine prodaja opada na 44.891, a  1960te Ford je prodao jedva 2846 Edsel modela.  Tesko da se negde moze pronaci skuplji promasaj nekog automobila. Ford je imao srece pa su oni drugi modeli pokrili ovaj promasaj i minus.  
Ford Edstel introduced in 1958. year. with great reklamu.Kao still a time of crisis when falling vehicle sales in America. Despite this fact, the manufacturer has planned production of 200,000 cars in that year. Production costs amounted to two hundred fifty million dollars at a time of crisis? The market has already been eighteen Ford car models (Pacer, Corsair, Citation, and the Villager ....). Also: Cabrio, Sedan, Coupe and Sedan. They hoped the success of this model .. The quality was not at a high level, as well as design. Edsel model had a built-in turntable. Ford at the time he had a vision so that the car in design and chrome lines remains 50tim and predstasvlja me a 1958-year. Customers in this class wanted something more modern and better with more innovations such as the Rambler was Rash, Studebaker Lark and icons of the time VW Beetle. Besides being a V8 engine with 225-303ks has developed a special-rate but only 169km / h yet 1959te Teletouch transmission was replaced by a new Mote-O-Matic automatic transmission with two speeds, with a knob next to the steering wheel. Sales decline after two years at an incredible rate. 1958me when he presented sold only 63,110 cars from the planned 200,000. What to say except miscalculation. 1959te year sales decline of 44,891, a 1960s Ford sold barely 2846 Edsel models. Difficult to be found somewhere in a car more expensive promasaj. Ford was lucky and they cover other models of this failure.
Ford Edstel introdotto nel 1958. l'anno. con grande reklamu.Kao ancora un momento di crisi in caso di caduta delle vendite di veicoli in America. Nonostante ciò, il produttore ha previsto la produzione di 200.000 vetture in quell'anno. I costi della produzione ammontano a 250 milioni di dollari in un momento di crisi? Il mercato è stato già diciotto modelli di auto Ford (Pacer, Corsair, Citation, e il Villager ....). Inoltre: Cabrio, Berlina, Coupé e Berlina. Si spera che il successo di questo modello .. La qualità non era a un livello elevato, così come il design. Edsel modello era dotato di un giradischi. Ford all'epoca ebbe una visione in modo che la macchina nel design e le linee cromate rimane 50tim e predstasvlja me un 1958-anno. I clienti in questa classe ha voluto qualcosa di più moderno e meglio con più innovazioni come il Rambler è stata Rash, Studebaker Lark e le icone del tempo Maggiolino VW. Oltre ad essere un motore V8 con 225 303ks ha sviluppato uno speciale tasso, ma solo 169 kmh ancora 1959te trasmissione Teletouch è stato sostituito da un nuovo Mote-O-Matic cambio automatico a due velocità, con una manopola vicino al volante. Declino delle vendite dopo due anni ad una velocità incredibile. 1958me quando ha presentato venduto solo 63.110 auto dal previsti 200.000. Cosa dire se non errore di calcolo. 1959te declino l'anno le vendite di 44.891, una Ford 1960 ha venduto quasi 2846 modelli Edsel. Difficile da trovare da qualche parte in una macchina più costosa promasaj. Ford è stato fortunato e che coprono altri modelli di questo fallimento.
Ford Edstel eingeführt im Jahr 1958. Jahr. mit großer reklamu.Kao noch eine Zeit der Krise, wenn fallenden Auslieferungen in Amerika. Trotz dieser Tatsache hat der Hersteller die Produktion von 200.000 Autos in diesem Jahr geplant. Die Herstellungskosten beliefen sich auf 250 Millionen Dollar in einer Zeit der Krise? Cabrio, Limousine, Coupe und Limousine: Der Markt hat bereits achtzehn Ford Pkw-Modelle (Pacer, Corsair, Citation, und die Dorfbewohner ....). Auch wurden. Sie hofften, den Erfolg dieses Modells .. Die Qualität war nicht auf einem hohen Niveau, ebenso wie das Design. Edsel Modell hatte eine eingebaute Plattenspieler. Ford an der Zeit hatte er eine Vision, so dass das Auto in Design und Chrom Linien 50tim und predstasvlja mir eine 1958-Jahr bleibt. Kunden in dieser Klasse wollte etwas moderner und besser mit mehr Innovationen wie der Rambler war Rash, Studebaker Lark und Symbole der Zeit VW Beetle. Abgesehen davon, dass ein V8-Motor mit 225-303ks entwickelte eine spezielle Rate aber nur 169km / h noch 1959te Teletouch Übertragung wurde durch eine neue Mote-O-Matic-Automatikgetriebe mit zwei Geschwindigkeiten, mit einem Knopf neben dem Lenkrad ersetzt. Umsatzrückgang nach zwei Jahren mit einer unglaublichen Geschwindigkeit. 1958me wenn er stellte nur 63.110 Autos aus den geplanten 200.000 verkauften. Was, außer Fehlkalkulation sagen. 1959te Jahresumsatz Rückgang von 44.891, verkaufte ein 1960er Ford Edsel kaum 2846 Modelle. Schwer zu irgendwo in ein Auto teurer promasaj gefunden werden. Ford hatte das Glück und sie auf andere Modelle dieser Fehler.

Ford Edstel introduit en 1958. année. avec une grande reklamu.Kao toujours un moment de crise quand la chute des ventes de véhicules en Amérique. Malgré ce fait, le fabricant a prévu de production de 200.000 voitures cette année. Les coûts de production s'élèvent à deux cent cinquante millions de dollars à un moment de crise? Le marché a déjà eu dix-huit modèles de voitures Ford (Pacer, Corsair, Citation, et le Villager ....). Aussi: Cabrio, Berline, Coupé et Berline. Ils espéraient que le succès de ce modèle .. La qualité n'était pas à un niveau élevé, ainsi que de conception. Edsel modèle avait un tourne-disque intégré. Ford à l'époque, il avait une vision afin que la voiture dans la conception et de lignes chromées et reste 50tim predstasvlja moi un 1958-année. Les clients de cette catégorie a voulu quelque chose de plus moderne et mieux avec plus d'innovations telles que le Rambler a été Rash, Studebaker Lark et les icônes de l'époque VW Beetle. En plus d'être un moteur V8 avec 225-303ks a développé un taux spécial, mais seulement 169 kilomètres par heure encore 1959te Teletouch transmission a été remplacée par une nouvelle Mote-O-Matic transmission automatique à deux vitesses, avec un bouton à côté du volant. Recul des ventes après deux ans à un taux incroyable. 1958me quand il a présenté vendu seulement 63 110 voitures des 200.000 prévus. Qu'est-ce à dire, sauf erreur de calcul. 1959te année, les ventes baisse de 44 891, une Ford 1960 a vendu à peine 2846 modèles Edsel. Difficile de trouver quelque part dans une voiture plus chère promasaj. Ford a été chanceux et ils couvrent d'autres modèles de cet échec.


Ford Edstel introdujo en 1958. año. con gran reklamu.Kao sigue siendo un momento de crisis al caer las ventas de vehículos en Estados Unidos. A pesar de ello, el fabricante ha previsto la producción de 200.000 coches en ese año. Los costos de producción ascendieron a doscientos cincuenta millones de dólares en un momento de crisis? El mercado ya ha sido dieciocho modelos de automóviles Ford (Pacer, Corsair, Citation, y el Villager ....). También: Cabrio, Sedan, Coupe y Sedan. Se espera que el éxito de este modelo .. La calidad no se encontraba en un alto nivel, así como el diseño. Edsel modelo tenía un tocadiscos incorporado. Ford en el momento que él tenía una visión para que el coche en el diseño y las líneas de cromo sigue siendo 50tim y me predstasvlja 1958-año. Los clientes de esta clase quería algo más moderno y mejor, con más innovaciones como el Rambler fue Rash, Studebaker Lark y los iconos de la época del escarabajo de VW. Además de ser un motor V8 con 225-303ks ha desarrollado un módulo especial de tasa, pero sólo 169 kilometros / h sin embargo, la transmisión 1959te TeleTouch fue reemplazado por un nuevo Mote-O-Matic con transmisión automática de dos velocidades, con un botón al lado del volante. Disminución de ventas después de dos años a un ritmo increíble. 1958me cuando presentó vendió sólo 63.110 coches de las previstas 200.000. Qué decir, salvo error de cálculo. 1959te caída interanual de ventas de 44.891, un Ford 1960 vendió apenas 2.846 modelos Edsel. Difícil de encontrar en algún lugar de un coche más caro promasaj. Ford tuvo suerte y se cubren otros modelos de este fracaso.


フォードEdstelは、1958年に導入した。年。それでも偉大なreklamu.Kaoアメリカで販売台数を立ち危機の時と。この事実にもかかわらず、製造業者はその年で20万台の生産を計画しています。生産コストは、危機の時に2.5億にドル?カブリオ、セダン、クーペとセダン:市場はすでにeighteenフォードの車種(ペーサー、コルセア、引用、そして村人....).もしてきました。彼らはこのモデルの成功を期待..品質は高レベルだけでなく、デザインではなかった。エドセルモデルは、内蔵のターンテーブルを持っていた。フォードはその時点で設計およびクロムラインの車が1958年に50timとpredstasvlja私が残るようにビジョンを持っていました。このクラスのお客様は、このようなランブラーは発疹、スチュードベーカーラークと時間VWビートルのアイコンがあったとして、より革新的で、より現代的な、より良いものを求めていました。 225 -303ksでV8エンジンであることに加えて開発した特別なレートだけ毎時169キロまだ1959te Teletouchの伝送は、ステアリングホイールの隣にあるノブを二つの速度を持つ、新しいモテ- O- Maticのオートマチックトランスミッションに置き換えられました。売上は驚異的なスピードで二年後に減少する。彼が計画された20万からのみ63110台を販売した発表1958me。何が誤算を除いてと言うに。 44891の1959te年間の売上高の減少は、1960年代にフォードはかろうじて2846エドセルモデルを販売。車より高価promasajのどこかで見つけることが難しい。フォードは幸運だったと、彼らはこの障害の他のモデルをカバーしています。

Форд Edstel введена в 1958 году. в год. С большим reklamu.Kao еще время кризиса, когда падение продаж автомобилей в Америке. Несмотря на это, производитель планирует производство 200000 автомобилей в этом году. Производственные затраты составили до двухсот пятьдесят миллионов долларов в период кризиса?Рынок уже восемнадцать моделей автомобилей Форд (Pacer, Corsair, Цитирование и Villager ....). Также: Cabrio, седан, купе и седан. Они выразили надежду на успех этой модели ..Качество было не на высоком уровне, а также дизайн. Эдсел модель имела встроенный проигрыватель. Форд в то время у него было видение, так что автомобиль в дизайн и хромированные линии остается 50tim и predstasvlja меня 1958-го года. Клиенты в этом классе хотел что-то более современным и лучше с более инноваций, таких как Рамблер Сыпь, Studebaker Ларк и иконы времени VW Beetle. Помимо того, что двигатель V8 с 225-303ks разработала специальный курс, но только 169km / ч еще 1959te Teletouch передач была заменена новой Частица-O-Matic автоматической коробкой передач с двумя скоростями, с ручкой рядом с рулевым колесом. Продажи спад по истечении двух лет с невероятной скоростью. 1958me, когда он представил продано только 63110 автомобилей от запланированных 200,000. Что сказать, кроме просчета. 1959te года снижение продаж в 44891, 1960-х годов Форд продал почти 2846 Edsel моделей. Трудно найти где-нибудь в автомобиле дороже promasaj. Форд повезло, и они охватывают и другие модели этой неудачи.
福特Edstel推出于1958年。一年。以极大的reklamu.Kao仍是危机的时候,在美国汽车销量下降。尽管这样,制造商已计划生产20万辆汽车在这一年。生产成本为2.5亿美元在危机时刻?市场已经eighteen福特汽车模型(步行者,海盗船,引,和村民....).另外:敞篷车,轿车,跑车和轿车。他们希望这一模式的成功..质量是不是在一个较高的水平,以及设计。埃德塞尔模型有一个内置的转盘。福特当时他有一个梦想,使在设计和铬系车仍然50tim和predstasvlja我1958年一年。在这个类的客户想要的东西更现代化,并与诸如蓝巴勒更多的创新更好地为皮疹,斯图特贝克百灵鸟的时间和大众甲壳虫图标。除了正在与225303ks的V8引擎已经开发出一种特殊的速率,但只有169公里每小时尚未1959te Teletouch传输取而代之的是一个新的莫特- O- MATIC有两个速度与旋钮旁边的方向盘,自动变速器。销售下降,两年后以不可思议的速度。 1958me当他提出从计划出售20万只63110辆。说什么除了误判。 1959te年销售44891下降,20世纪60年代仅2846埃德塞尔福特销售模式。很难被发现某处在汽车更昂贵promasaj。福特是幸运的,他们盖的这种故障等机型。

Ford Edstel εισήχθη το 1958. το χρόνο. με μεγάλη reklamu.Kao ακόμα μια εποχή κρίσης, όταν η μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Αμερική. Παρά το γεγονός αυτό, ο κατασκευαστής έχει προγραμματίσει την παραγωγή των 200.000 αυτοκινήτων κατά το έτος αυτό. Το κόστος παραγωγής ανήλθε σε διακόσια πενήντα εκατομμύρια δολάρια σε μια περίοδο κρίσης; Η αγορά έχει ήδη δεκαοκτώ μοντέλα αυτοκινήτων Ford (Pacer, Corsair, Citation, και ο χωρικός ....). Επίσης: Cabrio, Sedan, Coupe και Sedan. Είναι ελπίδα για την επιτυχία του μοντέλου αυτού .. Η ποιότητα δεν ήταν σε υψηλό επίπεδο, καθώς και το σχεδιασμό. Edsel μοντέλο είχε ένα ενσωματωμένο στο πικάπ. Ford κατά τη χρονική στιγμή που είχε ένα όραμα, έτσι ώστε το αυτοκίνητο στο σχεδιασμό και χρώμιο γραμμές παραμένει 50tim και predstasvlja μου 1958-έτος. Οι πελάτες αυτής της κατηγορίας ήθελαν κάτι πιο σύγχρονο και καλύτερη, με περισσότερες καινοτομίες, όπως η Rambler ήταν εξάνθημα, Studebaker Lark και εικόνες της εποχής VW Beetle. Εκτός από ένα V8 κινητήρα με 225-303ks έχει αναπτύξει ένα ειδικό συντελεστή, αλλά μόνο 169 χλμ/ώρα ακόμη 1959te Teletouch μετάδοση αντικαταστάθηκε από ένα νέο Mote-O-Matic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με δύο ταχύτητες, με ένα κουμπί δίπλα από το τιμόνι. Πωλήσεις πτώση μετά από δύο χρόνια σε ένα απίστευτο ποσοστό. 1958me όταν παρουσίασε πωλούνται μόνο 63.110 αυτοκίνητα από την προγραμματισμένη 200.000. Τι να πω, εκτός από εσφαλμένο υπολογισμό. 1959te χρόνια ύφεσης οι πωλήσεις των 44.891, το 1960 η Ford πούλησε μόλις 2846 Edsel μοντέλα. Δύσκολο να βρεθεί κάπου σε ένα αυτοκίνητο πιο ακριβό promasaj. Η Ford ήταν τυχερός και καλύπτουν άλλα μοντέλα αυτής της αποτυχίας.

субота, 31. децембар 2011.

HAPPY NEW 2012 YEAR


U novom Ferarriju u Novu 2012 godinu
In the new Ferarri in the New Year 2012
Nel Ferarri nuovo per il nuovo anno 2012
In den neuen Ferarri in der New Jahr 2012
Dans la nouvelle Ferarri de la nouvelle année 2012
В новом Ferarri в Новый год 2012
新年2012年の新しいFerarriで
在2012年的新年新Ferarri
2012 في Ferarri جديدة في السنة الجديدة
Trong Ferarri mới trong năm mới 2012
Az új Ferarri az új 2012-es év
Στο νέο Ferarri στο Νέο Έτος 2012
En la nueva Ferarri en el Año Nuevo 2012
Na Ferarri nova no Ano Novo 2012
I den nye Ferarri i det nye år 2012
Uudessa Ferarri uusi vuosi 2012

понедељак, 28. новембар 2011.

ANDRE CITROEN

                                                                     Andre Citroen
 Jos kao klinac sam zavoleo Citroenove automobile, to je bio razlog da saznzm vise o njihovom konstruktoru. Pomislio sam da ce interesovati jos nekoga.
Andre Citroen je covek koga smatraju  tvorcem masovne proizvodnje  automobila u Evropi. Karijeru pocinje odmah po zavrsetku politehnickog fakulteta. Prvi patent, zupcanik sa zubcima u obliku slova V omogucava veci obrtni moment i tisi rad. Dva ovakva polomljena zuba CITROEN upotrebljava kao svoj zastitni znak za automobile. Otvara svoju kompaniju pred pocetak prvog svetskog rata i radi sve vreme proizvodeci vozila za vojsku Francuske. Posle rata obilazi SAD studirajuci masovnu proizvodnju. Po uzoru na Forda pocinje sopstvenu proizvodnju automobila 1919te godine. Prvi model 10CV Torpedo bio je cabrio za 4tiri osobe jednostavne konstrukcije i lak za odrzavanje.
                                                                   Model 10CV

Prodavao se za neverovatnih 7.950 franaka i postigao veliku popularnost. Fabrika pocinje da radi u tri smene i dnevna proizvodnja je dostigla 500komada / danas se cini malo/ sto je visoka produktivnos u to vreme.
                                                                Model 5CV

Model 5CV postaje pravi narodni automobil sa zadnjim sedistem na otvaranje. Motor hladjen vodom od 856ccm i 8ks dostizao je najvecu brzinu od 60km/h.
Potraznja je prevazisla kapacitete Citroenove fabrike pa deo proiyvodnje obavlja u fabrici Klement Bajer. Ni to ne uspeva da pokrije potraznju tako da pocinje proizvodnja u Belikoj Britaniji, Italiji i Nemackoj. Opel je svoju popularnost postigao modelom Paubfros.Bio je to automobil kopija modela 5CV. Na pocetku proizvodnje 5CV  Citroen postaje i uspesan proizvodjac minijaturnih limenih modela. Reklamna kampanja zapocela je pod imenom -Mama Tata i Citroen- Andre je racunao na deciji uticaj u izboru   porodicnog auta ali i na neke decake koji ce za koju godinu postati kupci.
                                                                 Model  B12

Citroen B12 koji se poceo proizvoditi 1925 je prvi masovno proizveden automobil u EVROPI sa kompletnom metalnom karoserijom. Dvadesetih godina kompanija Citroen uspostavlja saradnju sa kompanijiom Miselin koji realizuje mnoge njegove patente, kao sto su gume niskog pritiska, ili naplaci od   punog lima, cvrsti i jeftini u proizvodnji.
                                                                       Mala Rozali

Citroen je vec godinama drzao znacajan deo trzista sa svojim jeffinim i pouzdanim automobilima. Zato dolazi na ideju da se oproba u auto trkama. Sa trkama pocinje 1923ce i nize pobede sve do 1931ve. U pocetku Citroen nastupa na manje znacajnim trkama, a onda u saradnji sa proizvodjacem maziva Jako oil zapocinje projekat mala Rozali. Model jednosed sa motorom 2500ccm  sa kojom vozac MARSAN OBARA 14 SVETCIH REKORDA, I ONU DEVETODNEVNU VOZNJU SA PROSECNOM BRZINOM OD 108 km/h.
Rozali dva pocinje sa trkom 1932 presavsi za pedeset i dva dana 100.000 km,  Rozali tri  sledece godine dobija nov motor od 1500ccm i za sto trideset tri dana presla je 300.00km prosecnom brzinom od 93.34 km/h usput oborivsi 296 REKORDA.  Obaranje sada vec sopstvenih rekorda nastavilo se do 1937me godine kada  je Rozali devet otisla u penziju zbog nedostatka novca.  Moram reci da je za Rozali 7 koriscena  karoserija i mehanika jednog od najznacajnijih Citroen modela koji ce ostati u proizvodnji sledecih 20tgodina.

                                                           Model 7CV -Trakson avan-

Trakson avan je predstavljen kupcima u Maju.1934. god, a proizvodnja je trajala u Engleskoj do 1955, a u Francuskoj do Jula 1957.  Imao je samonosecu karoseriju koja se u prednjem delu  zavrsavala nekom vrstom polusasije na koju se oslanjao motor preko gumenih blokova, jos jedan patent Citroen fabrike. Nasledio ga je model 11CV, a kasnije model 15CV
                                                                   Model 11CV

Model 15CV proizvodio se u tri duzine karoserije i razlocitim medjuosovinskim rastojanjem i sa cetiri oznake. ( 1. Lezer, 2. Normal 3. Familiar 4. komercijal ). Svi modeli su imali karoseriju sa cetvora vrata i bili su neverovatno udobni cak i za tadasnje pojmove. Oslanjanje je bilo preko torzijonih opruga i cinilo ga je jako stabilnim na putu, a fabrija je tvrdila da je to automobil koji nemoze da se prevrne.  Tokom vremena u njega su montirana cetri cetvorocilindricna motora razlicite kubikaze i snage i jedan motor sa sest cilindara linijski. Motor linijski sa sest cilindara se nije mnogo ugradjivo jer nije dobio neku popularnost, a model je nosio oznaku -15/6X-. Posle ovoga fabrika se opredeljuje i koristi samo prednji pogon koji ce koristiti na svim svojim modelima i onim najmanjim. Trakson avan bio je udoban porodicni automobil koji je ucestvovao i u mnogo filmova. Dobre vozne osobine uz malo prerade odvele su ga na sportske staze. Pobedjivao je na dosta reli takmicenja, a dobro se pokazao i na  cuvenom Monte Karlo takmicenju gde se dosta puta visoko plasirao. VEOMA JE CENJEN KOD KOLEKCIONARA IAKO JE PROIZVEDENO 750.000 PRIMERAKA. NA SMOTRI BEOGRADSKIH VETERANA IZAZIVA REDOVNO MNOGO SIMPATIJA CAK I KOD ONIH KOJI SE NERAZUMEJU U AUTOMOBILE
                                                                     Model 15CV
Already as a kid I loved Citroën cars, that was the reason that saznzm more of their constructor. I figured it would interest anyone else.
Andre Citroen was a man who is considered the creator of mass car production in Europe. His career began immediately after completion of the Polytechnic School. The first patent, Zubci gears with V-shape allows for greater torque and quieter operation. Two teeth broken this CITROEN used as its trademark for automobiles. Opens his own company before the start of World War II and for all time producing vehicles for the army of France. After the war, visiting the United States studying mass production. Following the example of Ford began producing his own car 1919te year. The first model 10CV Torpedo was the top person for 4tiri simple construction and easy maintenance.



Sold for a whopping 7,950 francs and has achieved great popularity. The factory began to work in three shifts and daily production has reached 500komada / day seems a little / as a high produktivnos at that time.



                                                                    Model 5CV
Model 5CV becomes a true people's car with the rear seat to open. Motor cooled by water from 856ccm and 8x reaching the top speed of 60km / h.
Demand exceeded the capacity of the Citroën factory and the factory performs proiyvodnje Clement Bayer. This too fails to cover the demand to start production in Belikoj Britain, Italy and Germany. Opel has achieved its popularity Paubfros.Bio model car is a replica of 5CV. At the beginning of production becomes 5CV Citroen and successful manufacturer of miniature metal models. The advertising campaign was started under the name of Dad and Mom-Citroen-Andre was counted to child welfare impact in the choice of family car and some boys who a few years will become buyers.
Citroen B12 which began manufacturing in 1925 was the first mass-produced car in Europe with a full metal bodywork. In twenty years, the company establishes cooperation with Citroen kompanijiom Miselin implemented many of its patents, such as low pressure tires, or wheels of solid steel, strong and cheap in production.
Citroen has for years kept a significant portion of the market with its jeffinim and reliable cars. So coming up with the idea to try to auto racing. With the race starts and lower 1923ce victory until 1931ve. Initially Citroen performance on less important races, and then in cooperation with manufacturers of lubricants oil starts very small project Pink. Model with single-engine with which the driver 2500ccm MARSAN OBAR 14 SVETCIH RECORD, the one nine-day ride with an average speed of 108 km / h.
Rosalie begins with two 1932 race crossed the fifty-two days, 100,000 miles, pink the next three years gets a new engine 1500ccm for one hundred and thirty three days, crossed the average speed of 300.00km 93.34 km / h along the way beating the 296 RECORD. Felling the now own records continued to 1937me Rozali, when nine retired due to lack of money. I must say that for Rozali 7 koriscena body mechanics, and one of the most Citroen models that will remain in production following 20tgodina.
Trakson mortar is presented to customers in Maju.1934. However, the production lasted until 1955 in England and in France until July 1957th He was self-supporting body that ended in front of some sort polusasije relied on by the engine through the rubber block, another patent Citroen factory. He was succeeded by the model 11CV, 15CV and later model
15CV model was made in three body lengths and razlocitim wheelbase and the four marks. (Lezer first, second third Familiar 4th Normal commercial). All models had four-door body style and they are incredibly comfortable, even for the then terms. Reliance was over torzijonih spring and it seemed it was very stable on the road, and Fabry is argued that this car will be unable to fall over. During the time it was fitted with four different four-cylinder engine and kubikaza power and an engine with six cylinders in-line. Motor-line six-cylinder is not much because he got ugradjivo some popularity, and the model is wearing a tag -15/6X-. After this factory chooses and uses only front wheel drive which will be used on all their models and those the least. Trakson mortar was comfortable family car that was involved in many films. Good driveability with little processing led him to the sport track. Winning is a lot of rallies, a good show and the famous Monte Carlo where the competition many times highly qualified. IT IS VERY respectable collectors IF MADE 750,000 copies. VETERANS OF THE REVIEW OF BELGRADE CAUSES REGULAR much sympathy, even among those NERAZUMEJU THAT IN CAR

среда, 21. септембар 2011.

PEUGEOT 204



Sezdesetih godina u Evropi pocine veliki napredak i masovna proizvodnja automobila. Najpopularnija je niza srednja klasa gde se nalazi i  najveca borba izmedju proizvodjaca. Pezo sa modelom 404 tj.visom  klasom je najpopularniji. Krece u proboj u klasi gde je Fiat sa modelom 500 drzi prvo mesto, kao i Simka 1000 i VW sa modelom 1200 ( Kaifer). Proizvodjaci koji su tu u nizoj srednjoj klasi konkurenti.    
  
 Renault model 8 
       Citroen model Ami 6

Najmanji model Peugeot sa oznakom 204 pocinje sa proizvodnjom 1965, sa mnogo tehnickih inovacija, motor se postavlja napred poprecno naget za 20 stepeni, pogon je na prednje tockove, menjac se podmazuje motornim uljem.  Oslanjanje je mekferson mapred, nazad je nezavisno oslanjanje, kocnice su sa servo pojacivacem i komfor sa raskosnim detaljima je ispred konkurenata. Cena je nesto veca od konkurenata, ali prodaja odlicno ide. Pinifarina je dizajner modela 204 koji je malo zaobljen.
Veliku popularnos je stekao kod zena dok su muskarci jos  uvek voleli Simku, Fiat i Reno - kockaste modele -cudna zenska logika?
1966 Predstavljen je model karavan koja stice veliku popularnost u Francuskoj.
1967 Pinifarina predstavlja nove modele Kabrio i Kupe varijantu sa dvoja vrata i manjim medjuosovinskim rastojanjem.  Motor poptpuno aluminiumski sa bregastim vratilom u glavi pokrece lanac i iz zapremine 1130ccm razvija 53ks na 5800o/min. To ga cini veoma zivahnim u gradu sa brzinom od 138km/h bio je u vrhu klase. Zadrzao je sve odlike francuske skole o udobnosti mekanna sedista i oslanjanje menjac postavljen na istrument tabli sa desne strane, motor postavljen poprecno i sa medjuosovinskim razmakom od 255mm daje dosta prostora u kabini. Od modela karavan vrsi se prepravka i pravi dostavno vozilo sa dva sedista. 1968. godine u auto se montira i dizel motor zbog vece ekonomicnosti. 1969 godine model 204 dobija motor od 1357ccm iz modela 304, motor je sa 68ks i vrti se na 6000o/min, sa ugradnjom pocinje 1974 i u karavan,automobil koji je napravio prekretnicu u Peugeot proizvodnji automobila.     
 
Motor: 1130ccm
Precnik cilindra: 75/64 
Kompresija: 8.8:1
Max snaga: 53ks/5800o/min
Max obrtni momenat: 8,4kgm/3000min
Max: 138km/h 
 Tezina: 850kg
Motor: 1288   
Precnik cilindra: 76/71
Kompresija: 6,64:1
Max snaga: 56ks/6000o/min
Max obrtni momenat: 9,6kgm/3750min
Max: 147km/h
Tezina: 885kg      
Motor: 1255 D 
Precnik cilindra: 75/71
Kompresija: 22,3:1
Max snaga: 45ks/5000o/min SAE
Max obrtni momenat: 7,3kgm/3000minSAE
Max: 125km/h
Tezina: 955kg      


Duzina: 3970mm
Sirina:  1560mm
Visina: 1400mm

Sixties in Europe commit great progress and mass production cars. The most popular is a series of middle class where there is a battle between the biggest producer. Pezo tj.visom with the model 404 is the most popular class. Moving in a breakthrough in the class where the Fiat 500 model holds the first place, and Simka 1000 and VW with the model 1200 (Kaifer). Producers who are here in a lower middle-class competitors.

 The smallest model Peugeot 204 starts with the label with the production of 1965, with many technical innovations, the engine is placed forward transverse naget to 20 degrees, drive the front wheels, gearbox is lubricated with motor oil. Reliance is mekferson mapred, back to the independent suspension, brakes are servo amplifier and comfort with luxurious details in front of competitors. The price is somewhat higher than the competition, but excellent sales going. Pinifarina designer model 204 that is slightly rounded.

 Great popularnos has gained with women while men still prefer Simke, Fiat and Renault - cubic models-strange female logic?
It was introduced in 1966 model sedan, which became very popular in France.
1967 Pinifarina a new Cabrio and Coupé models with two-door version and a smaller wheelbase. Completely aluminum engine with a cam shaft in the head and sets off a chain of capacity development 1130ccm 53ks on 5800o/min. This makes it very lively in the city with a speed of 138km / h was in the top class. Maintains all the features of the French school of comfort mekanna gearbox and suspension seats mounted on instrument panel on the right side, the engine mounted transversely, and with a wheelbase of 255mm gives plenty of room in the cabin. From the wagon model performs the reparation and the right delivery vehicle with two seats. 1968th was mounted in the car and diesel engine for greater economy. The 1969 model gets 204 1357ccm engine from the model 304, the engine is spinning and 68KS on 6000o/min, with installation beginning in the 1974 sedan, a car that made ​​a turning point in the production of Peugeot cars.


Engine: 1130ccm
Bore: 75/64
Compression ratio: 8.8:1
Max power: 53ks/5800o/min
Max torque: 8.4 kgm/3000min
Max: 138km / h
Weight: 850kg
Engine: 1288

Bore: 76/71
Compression ratio: 6,64:1
Max power: 56ks/6000o/min
Max torque: 9.6 kgm/3750min
Max: 147km / h
Weight: 885kg

Engine: 1255 D
Bore: 75/71
Compression: 22,3:1
Max Power: SAE 45ks/5000o/min
Max torque: 7.3 kgm/3000minSAE
Max: 125km / h
Weight: 955kg


Sixties en Europe commettent de grands progrès et les voitures de production de masse. Le plus populaire est une série de la classe moyenne où il ya une bataille entre le plus grand producteur. Pezo tj.visom avec le modèle 404 est la classe la plus populaire. Se déplacer dans une percée dans la classe où le modèle de Fiat 500 occupe la première place, et Simka 1000 et VW avec le modèle 1200 (Kaifer). Les producteurs qui sont ici, en bas une classe moyenne concurrents.
Le plus petit modèle de Peugeot 204 commence avec l'étiquette avec la production de 1965, avec de nombreuses innovations techniques, le moteur est placé en avant naget transversale à 20 degrés, l'entraînement des roues avant, boîte de vitesses est lubrifiée avec de l'huile moteur. Reliance est mekferson mapred, retour à la suspension indépendante, les freins sont servo-amplificateur et le confort avec des détails luxueux en face de concurrents. Le prix est légèrement supérieur à la concurrence, mais d'excellentes ventes en cours. Pinifarina concepteur du modèle 204 qui est légèrement arrondie.
Popularnos Grande a gagné avec les femmes tandis que les hommes préfèrent encore Simke, Fiat et Renault - cubes modèles-logique étrange femme?Il a été introduit en 1966 berline modèle, qui est devenu très populaire en France.1967 Pinifarina une nouveaux modèles Coupé Cabrio et avec deux portes et une version plus petite empattement. Complètement moteur en aluminium avec un arbre à cames en tête et déclenche une chaîne de développement des capacités 1130ccm 53ks sur 5800o/min. Cela rend très animée dans la ville avec une vitesse de 138 kilomètres par heure a été dans la classe supérieure. Maintient toutes les caractéristiques de l'école française de confort mekanna boîte de vitesses et les sièges à suspension monté sur le tableau de bord sur le côté droit, le moteur monté transversalement, et avec un empattement de 255mm donne beaucoup d'espace dans la cabine. A partir du modèle break effectue la réparation et le véhicule de livraison à droite avec deux sièges. 1968e a été monté dans le moteur de la voiture et du diesel pour une plus grande économie. Le modèle 1969 reçoit 204 moteurs 1357ccm à partir du modèle 304, le moteur tourne et le 68KS 6000o/min, avec un début d'installation dans la berline 1974, une voiture qui fait un point tournant dans la production de voitures Peugeot.

Moteur: 1130ccmAlésage: 75 / 64Taux de compression: 8.8:1Puissance maxi: 53ks/5800o/minCouple maxi: 8,4 kgm/3000minMax: 138 kmhPoids: 850 kgMoteur: 1288
Alésage: 76 / 71Taux de compression: 6,64:1Puissance maxi: 56ks/6000o/minCouple maxi: 9,6 kgm/3750minMax: 147 kmhPoids: 885 kg
Moteur: 1255 DAlésage: 75 / 71Compression: 22,3:1Puissance maxi: SAE 45ks/5000o/minCouple maxi: 7,3 kgm/3000minSAEMax: 125 kmhPoids: 955 kg